God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är vaken nu & har ingen skola ska slänga ihop ett inlägg bara. Haha! :) Ni har verkligen jättesöta kommentarer allihopa , tacktack!
Fick en kommentar om att försöka med Tobbe igen?
svar ; - Nej , det finns faktiskt tyvärr inte en chans att jag skulle gå tillbaka till honom vi har haft vårat & den enda jag vill ha med honom är Wiggo inget mer :)

missuppfatta inte mitt svar !

Nu ska jag åka in till stan träffa mig en vän & vi ska hitta på något , väldigt mysigt ;) jag skriver när jag kommer hem igen blir även dagens outfit om jag kommer ihåg (a)
puss&kram på er alla .


jag gjorde ett misstag , ett misstag jag aldrig tänker göra om. Jag har lärt mig synd att jag bara inte fick visa det för just dig.

B / - forgive me

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emms':

Hoppas du mår bättre snart.

det är aldrig kul att förlora någon man älskar.

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Alla gör misstag, alla gör fel, prata med honom.. Inget kan bli sämre!

Kommentera inlägget här :