skit dålig uppdatering!

publicerat i Allmänt;
Förlåt mig!

jag har vart inne i lägenheten mycket nu & nu sitter jag på mammas jobb . Man kan väl säga att jag har "flyttat tillbaka " in i lägenheten igen, jag & wiggo :) så ni får räkna med dålig uppdatering eftersom dator ej finns hemma. Jag uppdaterar så mycket jag kan & har tid med så ni vet!
Ja i helgen då? Hm, i fredags så tog jag de lugnt & i lördags så var jag ute på krogen med ´min bästa vän Sandra fast jag kan ju inte säga att det var så kul , för de första så var jag väl inte sådär riktigt pigg i kroppen efter en vecka sängliggandes med magsjukan & så hade jag inte så stor lust att hinka i mig en massa alkohol så det blev en lugn kväll på den fronten men dansa det gjorde vi & det gör vi alltid ;) Ja, nu är det sportlov & jag har väl inget sådär mycket planerat bara att jag & jonna ska iväg till leklandet någon dag med våra busar :) sen ska jag mamma & min syster till ikea också någon dag.

Föresten vad gjorde ni på alla hjärtans dag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kusin frida:

jag var hemma på alla hjärtans dag med familjen och lilla agnes, hade det mysigt och kollade på tv :) måste ses snart gumman<3

Kommentera inlägget här :