missnöjd.

publicerat i Allmänt;
hur kan man vara så himla missnöjd över sig själv? hur man ser ut ? hm ! egentligen borde man acceptera sig för den man är eller hur? hur många gånger tror ni inte att jag försökt gjort det ? hundratals miljarder gånger men kommer aldrig fram till målet till att göra det ! usch & fy på mig..
har massa saker jag skulle vilja ändra på . hmm låt mig se ...

* större bröst JATACK!
* fin liten rumpa , ooyeah!
* större läppar
* fin mage ( håller på & tränar på det )
* en ny make over med håret  .

ja jag kan i stortsätt sitta & rabbla upp lite mer men va fan , här kan jag ju inte gnälla då får man väl skit för det istället :P



perfekt !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeja:

Haha Bea du har skit snygg kropp, och killer ass! :D var nöjd med det du har :)

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Du är fin som du är Bea, din son har verkligen fått allting ifrån dig :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Jag tänker inte säga "du är fin som du är" för innest inne vet du att du verkligen är det! Men allt som du vill förändra GÅR ju att förändra, så länge du inte vill bli 2 meter lång, det kan ju bli lite svårt :P En ny make over med håret är ju absolut något att satsa på till våren, alltid roligt med ny frisyr då, och frisyren gör sååå mycket :D Lycka till gumman :D

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du har jättefin kropp, förstår inte att du inte är nöjd. Tänk på att du har fått ett barn, därmed förändras kroppen och blir inte exakt så som den var innan. Var stolt!!

6:e kommentar, skriven , av Jenny:

Åh herregud JA! Så vill jag se ut. Kan man beställa en sådan tack. Och de underkläderna till gärna... :)

Kommentera inlägget här :