tisdag'

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag här hemma hos mamma & pappa. Har jobbat idag igen 7-14 kom hem somna på soffan en stund tills det kom en kille som klappa mig på magen & sa " mamma mamma " så då vakna jag.
Sen så har jag bara vart med wiggo vi har precis ätit och nu ligger han i sängen han ligger och sjunger lite hör jag :)
Sitter och kollar på cops nu får se hur mycket man får se utav det eftersom han dårå inte har somnat , men ikväll då ? hum ,vet inte riktigt måste åka & handla lite iaf men de får jag vänta med tills pappa & syster är tillbaka från deras promenad. Mamma är hos sin kompis & hälsar på ,trevligt !

Imorgon hoppas jag på att få lite sovmorgon börjar inte förrän  kl 16..30 & jobbar fram till 21.30 . Fick lite extra jobb också så skrev in mig på helgen för att jobba då dom behövde folk men jag tog lördag 7-14 & söndag 16-21 så kan ju alltid hitta på saker iaf på lördagen på kvällen :P
Men men , nu ska jag gå & ge min älskling en sista god natt puss & hoppas på att han somnar .

hörs senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Okej :) Står nämligen näst intill arbetslös, har bara några timmar i månaden och behöver nämligen lite jobb här och var för att kunna försörja mig helt och hållet på egna ben. Kollar nämligen runt lite i Torshälla så att det är nära och bra :)

Kommentera inlägget här :