God morgon'

publicerat i Allmänt;
Eller man kanske ska säga God förmiddag? Jag är vaken iaf och vaknade vid halv 12 tack för att jag fick sova ut lite grann men jag känner att jag inte kan sova riktigt ordentligt pga min nacke & rygg som jag har så himla ont i :/  tur att jag ska gå och fixa den imorgon så kanske det blir lite bättre med huvudvärken också..
Idag ? hm, inte ska jag göra mycket förutom att plugga lite psykologi & matte som jag har prov i imorgon, usch jag känner att jag verkligen inte orkar med skolan längre :( som tur är så går man ju ut på praktik i 5 veckor v 12 börjar jag och det ska bli skönt och jag hoppas att det blir roligt också annars blir jag tokig..

nej nu ska jag öppna psykologi boken .. vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vart är wiggo? :)

2:a kommentar, skriven , av bea wiggosmamma:

svar: - han är hos sin mormor...

Kommentera inlägget här :