Kväll.

publicerat i Allmänt;

Jag är hemma hos mamma och pappa så jag kan blogga , jippie! :)
Jag har ätit vofflor ( det är voffeldagen idag ) och sedan så har jag solat , snart ska jag hoppa in i duschen.
Anton kommer väl hit snart tror jag ? esch, jag vet inte! ikväll ? planerar på att lägga mig i god tid faktiskt och idag tror jag att det är sveriges värsta bilförare också eller har jag tagit fel dag ? får väl se vad det står i tidningen. Brukar ni kolla på det föresten? sjukt bra týcker jag ! Gurkan är min favorit så jäkla skööön ;D
Nej, nu sa mamma att det är på torsdag rakarns! aja , imorgon får jag kolla på det.


aja, nu väntar duschen. Och checka min nya design ? visst är den snygg ? ;D jag byter och har mig hela tiden, fy bea!
men tack så himla mycket Tessa! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FINA:

Haha, han vann ju.. =P

Kommentera inlägget här :