kväller'

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma och har vart det ett tag , wiggo ligger i sängen nu.
Idag så har jag och Rebecka vart på lager 157 hon köpte lite saker och så köpte vi två kalsonger till antons kompis som ringde o sa att han ville ha det :) de roligaste med resan var nog att vi fick låna antons bil för att åka dit o vi tyckte vi var så tuffa ;D haha! Sen åkte vi hem träffade anton o lämnade hans kompis saker sedan drog vi vidare hem till mig wiggo kom hem o vi gick ut i lekparken för att leka men jag tror nog att Rebecka & jag hade det roligare än Wiggo :P
jag tog lite bilder när vi var ute också så jag tänkte slänga in dom här på datorn lite senare ifall jag hinner.

Dagens outfit blev densamma som igår så det är bara att rulla ner o glo ifall ni är nyfikna , hehe!
Nu så ska anton snart åka o handla lite mat så ska vi laga lite goood mat jag börjar bli hungrig nu! jag kommer in o slänger in bilderna senare som sagt .

Kommentera inlägget här :