lisa & matlagning.

publicerat i Allmänt;
Visst blev det ett jäkla tjat om lisa ? haha men hon är så fruktansvärt söt & go . Hon åkte precis härifrån vi var ute på en promenad sen så gick vi in så la vi oss i soffan båda två sen kom mamma o hämtade henne .
Nu så har jag precis lagat mat blev makaroner o bacon inget avancerat direkt utan det var mest för att det skulle gå snabbt. Snart så ska jag åka iväg köpa o köpa cigg sen vet jag inte vad som händer riktigt jag ska bara ta de lugnt är riktigt trött faktiskt.
hoppas ni får en trevlig fredag.

någon frågade vart jag köpt min bruna mössa & den är ifrån gina tricot tror jag :)
s

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vad söt liten pojke ni har :D

Har själv en dotter på 8 månader.Hur gammal är eran son?

Kommentera inlägget här :