lördag'

publicerat i Allmänt;
Jag kan ju inte säga direkt att jag är pigg, jag somnade runt 2 inatt och wiggo vaknade vid kl 6 och jag bara hörde hur förkyld & hostig han var. Jag gick upp gjorde ordning lite alvedon & välling till honom men vällingen ville han inte alls ha. Jag la honom i min säng & hoppades på att han skulle somna om igen men ack nej inte då iaf . Vi låg i sängen fram till kl 8 på morgonen & då somnade han plötsligt till och så vaknade vi igen kl halv 10 så lite sömn fick man allt men dessvärre är wiggo sjuk IGEN :( mamma kom och hämtade wiggo för kanske en timme sen nu , jag har äntligen skrivit klart min svenska uppsats eller argumentation om unga mammor och jag blev faktiskt ganska nöjd , jag hoppas bara att läraren blir det också :) idag så ska jag bara plugga visst det är inte alls mycket jag ska göra men vill göra klart allt så jag slipper känna att jag har något hängandes efter mig, hatar sånt!

vad ska ni göra idag då?

Kommentera inlägget här :