återigen på landet

publicerat i Allmänt;
Jag sitter hemma hos mamma & pappa nu. Innan jag åkte hit så stannade jag vägen & träffade Rebecka som var i stan hos sin syster & var barnvakt , sen åkte jag hit duscha & har precis ätit. Wiggo busen ligger & sover redan han hade inte sovit länge idag hade dagmamman sagt ca en timme eller nåt. Det kanske är den där dumma sprutan som han fick idag.

Jag har fått jättesöta kommentarer & jag säger tack så mycket <3
Sen fick jag en kommentar om att jag borde klippa Wiggo men det säger jag nej till jag vill ha hans lockiga långa hår & ifall det är jobbigt så sätter jag alltid upp det i en toffs så han störs sig inte utav det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Tycker också wiggo är jättefin i sitt hår, allt du behöver göra är att göra bena på honom när han dushat, sidobena så slipper han ju håret, klipp det inte det är superfint:) Finast på småpojkar med fint långt hår!

Kommentera inlägget här :