du ...

publicerat i Allmänt;
du som skrev denna kommentar

hej! först och främst vill jag säga att du har en otroligt söt son, och att jag hoppas innerligt att problemen dig och anton emellan löser sig. ni var grymt söta tillsammans! sådärja, fokus på det jag skulle skriva. du ville ha hjälp om kvinno/barn-misshandel? jag har blivit utsatt för det upprepade gånger. av en föredetta pojkvän, en tidigare fosterpappa, och även min biologiska pappa. jag är 16 år, så det lutar väl mer åt barnmisshandel, men jag tänkte ändå skriva ner mina åsikter angående ämnet. för det första tycker jag att polisen och andra myndigheter borde lyssna mer. första gången min pappa gick på mig var jag 12 år gammal, och ringde 112. dom gav mig svaret att "vi kan inte göra ågonting, men vi kan prata med honom om du vill". när jag berättade för socialtjänsten om vad som försegick i fosterhemmet jag var placerad på, och visade upp blåmärken o.s.v, vände de bort blicken och började prata om någonting annat. det borde även finnas mer information att hämta. när jag skulle anmäla, hade jag inte en aning om vad som skulle hända, hur de skulle gå tillväga, hur jag skulle göra, om de skulle få veta att jag hade anmält dem. så mer information, och mer gehör från vuxna!

kan du vara snäll och kontakta mig , jag skulle vilja ha mer hjälp om mitt arbete ifall du skulle vilja hjälpa till , har lite frågor osv. :) kontakta min hotmail . [email protected]

Kommentera inlägget här :