God kväll'

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag här och pluggar så det är därför jag inte uppdaterar så mycket . Idag så har vi bara vart hemma och jag har försökt att plugga med Wiggo det gick inge vidare men lite fick jag fram . Min gamla klass kompis Sandra Walhbom kom förbi & hälsade på mig & Wiggo det var jättekul att få träffa henne , var jättelänge sen. :) <3
Sen så lagade jag mat åt Wiggo och mig det blev makaroner och bacon vanlig svensson mat :P men det var riktigt gott. Hann diska också innan wiggo skulle lägga sig i sängen men nu ligger han där & han har inte somnat än men snart faller nog ögonen ihop. Nu gäller det att fortsätta plugga så jag blir klar någon gång.

mina skor på bilden är faktiskt ifrån Ica maxi lite pinsamt att säga men jag älskar dom och de är grymt snygga,  bra budget bara 79 spänn ;)

Kommentera inlägget här :