minnen för livet. <3

publicerat i Allmänt;
 










du kommer alltid att vara speciell för mig och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
jag har aldrig haft så starka känslor för någon annan än dig.
jag är ledsen för att det blev som det blev, mitt hjärta är i tusen bitar.
jag klarar inte av att kämpa för någonting själv, jag klarar inte av att bara få känna mig som någon i mängden och inte få känna mig speciell för dig. jag fick nästan aldrig höra som tre orden . men du ska få höra dom av mig.  jag älskar dig
till slut så tar orken slut man orkar inte gå runt och vara ledsen mer , man orkar inte gå runt o undra ifall det var en lögn eller om det var sanning. jag önskar bara att du kunde ha förstått mig också , från min sida från min synvinkel.
4/6-08 , jag kommer aldrig att glömma den dagen den bästa i mitt liv <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emily:

:( har ni gjort slut igen ? :(

älskar sista bilden!

Kommentera inlägget här :