Någon som är avundsjuk? ;)

publicerat i Allmänt;
Postat av: beundrare

Ni såg inge vidare ut iallafall :) sanningen känns, ska du ta bort denna kommentaren också? svag i sinnet?

Nej men vilken tur att du har sånt bra liv att du går runt & kommenterar människors utseende. Jag undrar om det inte är du som ser ut som stryk & måste trösta dig genom att slänga ur dig elaka kommentarer på andra ? Du ska veta att jag inte ens tar åt mig , du är " anonym " och vågar inte stå för vem du är & du vet säkert inte ens vem jag är så varför uttrycker du dig på det sättet du gör ? jaja, vissa har inga liv & så är det bara acceptera läget ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av beundrare:

Ser ut som stryk? Hmm du klagar ju själv på att du ser ut som stryk? Jag höll enbart med dig (: komihåg, kort ljuger inte...

2:a kommentar, skriven , av Nadja:

Det spelar ingen roll vad dem säger, Duvet om hur vacker både du och wigo är :3



Kommentera inlägget här :