God morgon!

publicerat i Allmänt;

Vilken natt. Wiggo vaknade kl 00.40 & somnade om kl 3 , jag är helt slut men så är det att ha barn. =)
Har precis lämnat skitungen hos dagmamman nu ska jag hoppa in i duschen & fräscha till mig lite sen ska jag iväg till sjukhuset.

 

Har vart skitdålig på att uppdatera & lagt upp bilder jag vet det. Men jag mår inte så bra just nu , allt känns i stortsätt värdelöst. Tror jag har lite höga förhoppningar & lite stora krav på mig själv, kanske dags att bromsa upp & ta ett steg i taget. Think so! Men Wiggo mår bra iaf & det är huvudsaken imorgon ska vi gå & vaccinera honom för svininfluensan fick kallelse igår på posten & det är lika bra att göra det på en gång så man har det gjort. Nej nu ska jag duscha , jag hoppas ni får bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hur gammal var du när du fick din son? :)

Kommentera inlägget här :