finns folk till allt.

publicerat i Allmänt;

Jag har insett att jag saknar en person som inte ens längre finns kvar.

Det finns människor till allt , folk som anklagar en för saker som inte ens är sanna.
Människor som älskar att trycka ner folk , för vissa verkar det vara ett nöje att se folk
må dåligt. Det kanske är ditt nöje att trycka ner folk så att du känner sig värdelösa & tappar livsglädjen?
Jatack! det verkar som det. Jag har då aldrig haft en nöje med att trycka ner folk så att dom känner sig
midre värda. Alla personer är lika värda , hur dom än är . Men inte i dina ögon. Och nu konstigt nog ligger du på 0 i mina ögon, tack för att du visade ditt riktiga ja NU . Tack för att jag fått inse vilken människa du egentligen är , jag saknar dig inte nu , jag saknar den du var förut men den personen kommer aldrig mer att dyka upp , Bea det är dags att inse det. Men gråten i halsen , tar jag ett steg ifrån dig. DIG en människa jag älskat väldigt länge , en människa som inte längre finns kvar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

kramar om

Kommentera inlägget här :