en Lina kväll.

publicerat i Allmänt;

Nu så har Lina precis åkt härifrån vi har suttit & pratat & har haft lite hemlisar. =P och så tror jag att jag gjort bort mig också  =O eller ? Haha, ja jag nämner inget här det är våran lilla hemlighet + att Sara vet om det & Rebecka såklart. haha! =P men nu pratar vi inte mer om det !

Ja imorgon är det dags för skola igen & jag känner inte alls för det men jag måste ... Wiggo bus ligger i sin säng & sover efter mycket gråtande & gnällande , men nu kan jag pusta ut en stund ! =D

Nej nu ska jag prata klart i telefonen sen blir det till att lyssna på musik & ta de lugnt ..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

hihi ingen får veta :) och du ska vara duktig och gå till skolan i morgon för jag ska till jobbet :P :D<3

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar ; - haha ja, jag lovar jag ska dit. kan komma & hälsa på dig på min rast om jag hinner <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det 2 vet, vet ingen.. Det tre vet, vet alla!

4:e kommentar, skriven , av Bea:

bullshit !

Kommentera inlägget här :