...

publicerat i Allmänt;

Det spelar verkligen ingen roll vad man gör  , säger eller någonting . Det är ändå aldrig någon som är nöjd.
Det är väl lika bra att ge upp , ge upp med allting. Man duger ändå aldrig , aldrig för någon, det är alltid någonting som är fel.
Att det ska kännas såhär värdelöst kunde jag aldrig tänka mig.  När ska man någonsin duga ? När ska man någon gång få känna sig stolt & duktig för någonting man gör / gjort ?

Ingenting känns bra just nu och jag vill bara skjunka under isen. 

 

 

Bästaste bästa vän , kom hem nu. Jag behöver dig <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea:

Hej Bea!

Ville bara skicka några tröstande ord! Du kan känna dig duktig och stolt för det du gör! Men du måste inse (det här är väldigt svårt jag vet) att den enda som kan göra att du känner dig tillräcklig och duktig är DU SJÄLV! Andra människor kommer alltid klaga på oss i vissa situationer, men enda vägen till "frid" är att tycka om sig själv och att själv tycka att man duger och är okej. Då spelar det nämligen ingen roll om någon annan tycker något annat. Du själv vet ju att du alltid gör ditt bästa. Ta hand om dig!

Kramar från en tjej på andra sidan jorden :)

Kommentera inlägget här :