Tisdag

publicerat i Allmänt;
Jag skriver då aldrig i min blogg längre. Känner att jag inte har så mycket att berätta då jag bara jobbar hela tiden. Men i helgen är det iaf dags för släktträff här hemma hos mor & far , ska bli riktigt kul ! Och på lördagen så drar jag & E till Örebro, kommer hem på söndag. Så ser iaf planen ut just nu sen får man väl se om de ändrar sig någonting. Ska snart pallra mig till jobbet slutar kl 21 . hoppas på att få gå tidigare men de vet man aldrig.
Wiggo mår great , han springer runt hela tiden & han älskar att spela golf , haha! Han har fått egna golfklubbor & bollar som han nu står & slår med här ute på gräsmattan med en tröja, kalsonger & gummistövlar , nice outfit ! ;)

Men men, nu är det dags för mig att springa iväg & äta sen som sagt JOBB!
hööreees !

Kommentera inlägget här :