shit asså!

publicerat i Allmänt;
Är så jävla trött på den här stan, vill bara härifrån. Alla snackar skit om alla & sedans umgås med dom. HERREMINSKAPARE.
Här är ju den roligaste jag har vart med om.
hon ; " Jaa hon är värsta horan , knullar alla hennes kompisars pojkvänner, ingen respekt alls  "
jag ; " okej, ja de låter väl inte så normalt ? "

Sen nu läser jag på facebook att hon som snackade om henne skriver " åh du vet vart jag finns <3 , tack för att du finns , blabla hit & dit . " Vad är det för människor seriöst asså?  De skulle bara veta va de säger om den ena personen.
Falska människor är vad de finns i den här stan, tro mig jag litar nästan inte på någon. Men nu vet jag vilka som är mina vänner & vilka som inte är det.


Fuck eskilstuna!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vicky:

Det måste vi absolut :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tragiskt nog är det likadant vart man än hamnar...Jag trodde att det skulle bli bättre i en storstad som stockholm, men näe!!!

Kommentera inlägget här :