Poliser <3 Bea

publicerat i Allmänt;
Jag tror poliser tycker om mig !=) haha! igår när jag var ute & åkte med Emma så blev vi stoppade av snuten & jag höll på att skita på mig, fast de skulle bara kolla körkort & alkoholstest ALLT VA LUGNT! Sen idag när jag åkte hem till mamma & pappa så körde jag lite för fort men sen så såg jag en bil bakom & tänkte genast " nu måste jag bromsa ner de kanske är snuten " .. JA det ska gudarna veta att det var polisen & tur att jag sakta ner annars hade nog mitt körkort fart åt helsike. ( och nej jag kör inte som en blådåre när jag har min guldklimp i bilen som då är wiggo ). Ja men jag kan ju säga att polisen körde inte i 90 utan de måste ha kört i fan minst 120 . DÅLIGT AV ER POLISER!

Jaja, blabla.
min dag har vart att jag umgåts med min kära vän & även party pingla vid namn Emma. alltid lika kul & umgås med henne , tokstålle! Sen så hämtade jag W åkte ut till mamma & pappa . W somnade i bilen på vägen hem dkl 17.30 & han har sovit sen dess. Jag passade då på att sola & duscha, sedan far jag iväg till min Bästa vän & hade en mysig söndagskväll med film & onyttigt.

Nej nu blev det mycket på en gång. Hoppas ni haft en trevlig helg det har jag.
GOD NATT! <3

Kommentera inlägget här :