mysdag- underbart!

publicerat i Allmänt;
Dagen har vart perfekt har till & med hunnit spendera dagen med mina allra bästa vänner.
Sandra hjälpte mig med alla böcker & städa skåpet i skolan idag, tack för hjälpen gumman!
Sen så har jag vart med min bästa vän & jennifer för en trevlig fika & skitsnack, ni är underbara!
Sen har jag vart på bio med Emma & Sara vi kollade på Sex in the city 2 , hel rolig film & vi garva som fan! <3
Jag har haft en helt underbar dag & jag vill tacka alla mina vänner , älskar er alla.

nej dags att lägga sig i sängen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av buy louis vuitton wallets:

Dagen har vart perfekt har till & med hunnit spendera dagen med mina allra bästa vänner.

Sandra hjälpte mig med alla böcker & städa skåpet i skolan idag, tack för hjälpen gumman!

2:a kommentar, skriven , av Cheap Thomas Sabo Schmuck On Sale:

During the eighteenth century work began to emerge that linked the emerging knowledge of chemistry with biology. In the 1770s, the English clergyman Joseph Priestley (who is credited with the discovery of O2) established oxygen production by plants to recognize that the process was so apparent, the inverse of animal respiration, which consumed such chemical element. It was Priestley who coined the phrase deflogisticado air to refer to one that contains oxygen that comes from the plant processes, as well as it was he who discovered carbon dioxide emissions from the plants during periods of darkness, although never really got to interpret these results.

Kommentera inlägget här :