Ett telefonsamtal med Wiggo

publicerat i Allmänt;
Wiggo ; - Heeej mama!! vaake?
jag ; - hej wiggo älskling, jaa mamma är vaken :)
Wiggo: momo, mamma e vake.
Jag; - vad gör du älskling?
Wiggo ; ja koma hem mamma imorjn .
jag ; - ja gubben du kommer hem till mamma imorgon. saknar du mig?
wiggo : - mm mamma. ( gråter lite lätt )
jag ; - jag saknar dig också älskling!

usch vad jag saknar den här lilla skitungen. Han hade tydligen vaknat kl 4 imorse sa min mamma för han ville se på film.  Haha! gullungen. Men på fredag får jag träffa honom ! Eftersom de kommer hem på natten imorgon så hinner jag inte träffa dom eftersom att jag börjar kl 7 dagen efter. Men på fredag så smäller det då får jag krama honom så hårt & hålla honom i min famn & pussa på honom & berätta för honom hur mycket jag älskar honom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

gulligaste <3

2:a kommentar, skriven , av Jossan:

Gud vilken söt unge!!! As gullig :)!

Kommentera inlägget här :