kväll'

publicerat i Allmänt;

Den här dagen har vart riktigt kasst !
På praktiken gick de väl helt okej men sen gick allt åt helvete. Inget papper fick jag i skolan & maten gick åt pipan. Men nu sitter jag här på mitt alldeles värsta hurmör & väntar på att Sveriges värsta bilförare ska börja så kanske jag får lite leende på läpparna. Sen blir det väl till lägga sig i sängen & försöka sova börjar kl 6 imorgon, hoppas jag får sluta tidigare så jag får komma hem till min älskling och krama om honom rejält. Han , mamma & pappa kommer ju hem inatt ifrån Spanien. Efter längtade! <3

Jag orkar bara inte, det har tagit stopp!
Orken har tagit slut & jag tänker inte lägga ner mer tid eller engeri.
Det är du som ska ta tag i det här för det var du som bad om det, men du gör det inte!
Så då är det inte ditt problem , jag strycker ett streck.

Kommentera inlägget här :