Söndagskväll'

publicerat i Allmänt;
Idag har jag mått som jag förtjänat vill säga!
Sov en timme inatt pga en snarkande människa brevid mig som höll mig vaken !=P
Har inte gjort något speciellt idag åkte hem till mamma & pappa vid kl 13 ungefär innan de har jag / vi bara legat i sängen & inte orkat röra oss. Ikväll har jag haft en jobbig, deppig , ledsen men endå skön kväll. Har suttit & pratat med min mamma om alla mina problem eller ja just det problemet jag har nu. Och jag vill bara säga att det var så skönt att hon ställde upp & lyssnade , förstod & kom med råd.( Tack mamma, jag älskar dig! ) Och då tänkte jag för mig själv & till mig själv.  " Visa att du starkare & inte sjunker lika lågt. Lägg inte ner tid på en människa som egentligen inte bryr sig om dig ett dugg , låt det bara vara. Bryr h*n sig inte om dig är det inget att ha , gå vidare i livet & bli lyckilg, du kommer hitta någon som uppskattar dig & tar dig för den du är. "


Imorgon är det skola & sen blir det till att träna med Bästavän , nu ska vi allt komma igång & se förändring. Tror det är bra för mig att börja träna, tänka på annat & rensa tankarna. Framför allt är det bra för kroppen & min hälsa. Att sluta röka vore ett jävligt bra alternativ? Ska försöka så gott jag kan! Men i deppiga perioder som jag har det just nu är en cigg min vän. Låter helt sjukt jag vet!
Wiggo ligger i sin säng & sover så sött , han har vart väldigt busig må jag säga. En riktigt glad prick som får mig på bättre humör & det tackar jag för! Vad skulle jag ha gjort utan dig?  Väldigt bra fråga måste jag säga. Jag älskar dig mest av allt mammas lilla kille. <3

Nu ska jag sluta pladdra, ska gå & lägga mig tror jag. Kanske ... ? hum, vi får se vart benen bär mig.

Tack för att du alltid finns för mig, lyssnar & förstår när jag har den svårt & är i en deppig period. Egentligen förstår jag inte alls hur du står ut med mig & mina problem. Men du vet att jag alltid kommer stå vid din sida & finnas till hands om det är något. Du är min ängel & världens bästa vän. Jag älskar dig.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

Klart att jag står ut med dig! Och Klart att jag lyssnar! Jag älskar dig <3

2:a kommentar, skriven , av DriftingQueen:

väldigt kloka ord måste jag säga! jag fick mig en tankeställare faktiskt, sitter lite i samma båt. kram

Kommentera inlägget här :