Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Underbara natt......
Inatt sov jag tillsammans med världens underbaraste lilla kille i samma säng. Att en liten kille på 2½ år kan ta upp så mycket plats i mina stora säng trodde jag inte. =P Inatt så sov jag & Wiggo i samma säng, när jag kröp ner brevid honom så vaknade han till åh såg mig & sa " mama " sen somnade han om som en stock. Jag låg & hörde han små söta andetag & sniffade honom i håret. Jag låg en bra stund innan jag kunde somna.
Jag försökte lägga honom lite på sin sida & jag på min, men bara på några sekunder ligger han tätt intill mig igen.
Imorse när han vaknade och kollade på mig så sa han " mama " åh la sina små goa armar runt om min hals & höll mig så ett tag. Då kom det så lyckliga tårar ifrån mig .

Tack min lilla älskling för att du finns, tack för att du behandlar mig med kärlek & gör mig till världens lyckligaste. Du får mig att känna mig så mycket värd. Du får min dag att lysa upp när jag mått så dåligt den senaste tiden.

jag älskar dig  


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad fint skrivet!

blev alldeles glad när jag läste. Det är något speciellt med små barn :)

2:a kommentar, skriven , av sanna carlsson:

åh mysigt :(

Kommentera inlägget här :