så typiskt oss.

publicerat i Allmänt;
Igår så satt jag & Emma  & snackade om att vi kanske skulle ta & köpa en varsin bil. Istället för att alltid behöva låna våra föräldrars ! =P

Bea ; Jag vill ha en manuell bil ( för mamma & pappa har redan en automat , och jag tycker de är lite tråkigt ) .
Emma; Det vill jag med ha .
Bea ; eeh ? Men emma det är ju de du har !
Emma ; Ja just det ! Ja menar jag vill ha en med automat.
Bea ; aa jag har bestämt mig för en manuell.
Emma ; varför då ?
Bea ; för annars får man ju aldrig röra spaken.

Och sedan upptäckte vi hur jävla dumt de lät så vi båda brast i skratt . =P De kanske inte låter så roligt men de va riktigt kul. Och det är ju inte första gången vi kommer med så jäkla dumma kommentarer. Är det vi som är dum & dummare eller ? =P Det är de vi brukar bli kallade iaf.

Kommentera inlägget här :