tisdag'

publicerat i Allmänt;

Jag hade en underbar dag igår. Var visst ledig, jag trodde jag hade skola. Men åkte hem till mor & far tidigt satt där & solade på altan & läste en bok . De va riktigt skönt att få rensa tankarna även om de va helt tomt där nu när det är borta ! =( jag saknar er. Sen så tog jag på mig ridkläderna gick upp till stallet & mockade, tog in mina små hästar & gav dom lite skönhetsvård , Rebecka var med & hjälpte till. Tack gumman! <3 Efter det så lämnade vi min hund Lisa till morfar & Rosa så dom fick va hundvakt idag & imorgon tror jag.  Sen drog jag & hämtade min matlåda i Torshälla sen drog jag & Rebecka för att köpa pizza så de gjorde vi åkte hem till henne käka, sen drog jag hem bytte om till SHORTS kan ni tänka er att de va så varmt ? Sen tog jag min cykel & mötta Emma, drog till djurgårn och satt där & snacka . Sara kom också dit.

Efter det så drog jag & solade , cyklade hem, duschade & åt mat . Sen tog jag en sväng hem till Bella för att ta en cigg med henne, sen hem igen & läste lite bok o sedan somnade jag som en stock. Nu är det dags för att åka till skolan snart , jag tror inte att de är så jättelång dag faktiskt. Sen har jag väl inga större planer, är inte på det bästa humöret,  när ska denna depp period gå över ? Tycker de har hållt på en evighet nu.

 

Jag hoppas ni får en bra tisdag! puss&kram

Kommentera inlägget här :