Tisdag' ?

publicerat i Allmänt;
Det är väl tisdag idag ? asså jag håller då fan inte reda på dagarna längre har jag märkt.
Kom precis hem i stortsätt, har vart & fyllt i min tatuering , sen drog vi & åt , sen storhandla & sedan hämtade jag hunden hos Lisa. Tack ännu en gång för hjälpen! =) Sitter nu här och gör ingenting är inte trött fast jag egentligen borde va det tycker jag för jag vaknade ju hundra gånger inatt för att jag inte kunde sova pågrund att den där jävla musen som tissla & tassla i sovrummet. Varför finns de såna äckliga djur ? yaaaaaaaaaack.
Ska snart röra på mitt feta arsel & ta mig en sista promenad med hunden innan vi slänger oss i säng.

Hoppas ni haft en bra dag , PUSS&KRAM!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Det var så lite så, ställer gärna upp igen :D

Kommentera inlägget här :