Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Igår så hade jag & frugan ( Emma ) lilllördag på riktigt, vi gick ut och skaka lite rumpa och kul var det också. Tack för igår hjärtat <3 Idag mår jag väl sådär är väldigt trött men det är ju inte så konstigt. Idag har jag vart på TP med bästa vän och shoppat lite grann bara , sedan åkte vi ner på stan för att springa in på arbetsförmedlingen och imorgon tror jag att jag ska skriva in mig. Wiggo var glad som fick springa runt som en dåre så ikväll kommer han somna gott tror jag verkligen. Just nu sitter jag med hårfärg i håret, ska snart sköljas ut och sedan blir det myspys kväll ska glötta lite på Idol.

Näe, nu ska jag kila. Hoppas ni mår bra , för det gör faktiskt jag nu ÄNTLIGEN. Jag har fått saker bekräftat precis vad jag behövde för att kunna gå vidare i livet och tänka framåt. Nu ska jag bli egoist. See you!

Kommentera inlägget här :