God förmiddag!

publicerat i Allmänt;
Försökte logga in här imorse men det gick inte! =/
Inatt så var Wiggo orolig igen , han kom in till oss kl 3 imorse och la sig i vår säng. Jag kan dock inte sova då för Wiggo ska ligga så nära och jag blir så varm. Så jag tog en filt och en kudde och la mig  i soffan. N väckte mig innan han åkte till jobbet och sa att jag skulle gå och lägga mig i sängen och det gjorde jag. Vi vaknade ca 8.30.
Har vart på en promenad men den blev inte så lång då jag fortfarande hostar och är lite små förkyld , men de va skönt iaf . Ska strax göra iordning en räkmacka till mig själv och makaroner och bacon till Wiggo!

På eftermiddagen ska vi iväg till min morfar som fyller år. Ska försöka hålla mig borta från allt gott gott då jag nu ska bli fit for fight till i sommar. Man kan ju alltid försöka ;D
Nehepp, dags att göra iordning mat så vare!

Kommentera inlägget här :