Måndag'

publicerat i Allmänt;
Och en ny vecka!
Kul att lte kommentarer ramlat in det tycker jag mycket om!=)  Ni är ju över 100 st som läser min blogg varje dag!
Idag så har jag vart på jobbet 8-14 gick riktigt bra ,men drog med en huvudvärk hela dagen men man ska inte klaga. Sedan blev det en tripp på tuna park med min mor , syster och Wiggo såklart. Hittade dock ingenting , letar som en tok efter en snygg vårjacka men det ser mörkt ut på den fronten må jag säga. Är nu ute och mamma och pappa , ätit mat ,duschat och nyss kom jag innanför dörren då jag spelat lite golf med Wiggo. Han är nu ute med sin mormor och planterar lite blommor. så söt ! Imorgon är det jobb igen 10-14 , kul ! Har suttit hemma och vart sjuk nu ett tag så behöver komma iväg lite. Nej nu ska jag kika lite på dom fina där ute och se hur det går för dom. Får höras mer imorgon när jag är hemma igen och då får jag även ladda upp lite bilder !

Kommentera inlägget här :