I dont believe you anymore

publicerat i Allmänt;
Ibland sårar vissa saker en och ibland sårar det en mer eller mindre.
Och det är väldigt jobbigt att inte räcka till.

Idag har jag vart ledig likaså igår. jag bytte bort min kväll med en annan så ledig 2 dagar. Imorgon är det dags igen , 8-14 sen ledig onsdag & jobba torsdag, fredag. Ingen jobbig vecka direkt. Men om man mår lite " halvdant " så är det inte speciellt kul. Idag har jag och Wiggo cyklat lite grann, sen gick vi och köpte glass, luncha på mammas jobb , gick till lekparken och var där. Sen ikväll så var vi ute och cyklade igen och gick en sväng till affären. Nu ligger lillpojken i sängen och kollar på film, han somnar nog vilken sekund som helst det är en trött kille & ska upp tidigt imorgon då han ska iväg till sin dagmamma. När wiggo somnat så ska jag ta mig ett telefonsamtal .
N är och jobbar , vet inte riktigt när han kommer hem det får bli en överraskning.

Hoppas iallafall att ni mår bäst!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej din bligg är jätte mysig att läsa om dig och din familj. Wiggo är ur söt!:)



Men tänkte bara kolla, varför du verkar så ledsen :/?

Kommentera inlägget här :