Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Jag är super förkyld & hostar till max. Det är väl den tiden nu kan jag tänka mig.
Under tiden jag har vart borta har jag tagit tag i saker och ting, jag har jobbat och jag har även hunnit vara ute en sväng på krogen med min bästa vän. Jag har också vart på cirkus tillsammans med mina fina och bästa killar. Ja, det är väl så det har vart. Jag säger till mig själv välkommen tillbaka, men jag kan dock inte lova er en SUPER uppdatering varje dag. Jag hoppas ni mår bra & att allt är som det ska.




Ni kommer aldrig förstå hur mycket ni betyder för mig, hur mycket ni gör mig lycklig.
Ni har förändrat mitt liv totalt på det bästa sätt som går. Jag kommer aldrig att kunna ha ett bättre liv än vad jag har nu. Jag kommer aldrig lämna, svika er.
Det är ni som är mitt hjärta, utan er , ingen mig.  Jag älskar er mest av allt. Glöm aldrig det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Vad roligt att du börjat blogga igen - tycker det är så himla mysigt att läsa om er! :)

2:a kommentar, skriven , av Helena:

vilka fina bilder du tar i din blogg.

Kommentera inlägget här :