Irriterad .

publicerat i Allmänt;
Ringde bemaningen nu i veckan och skulle få en tid bokad att skriva in mig. Ska bli timvikarie på ett annat ställa också då chefen ringt mig och frågat om jag kan jobba där och det är alltid bra med jobb. Jag sa självklart ja att jag kunde jobba där men då skulle jag ringa bemaningen och jag pratade med dom och de skulle boka en tid åt mig den här veckan, men icke sa nicke har inte hört ett ord. Blir irriterad , så har skickat ett mail nu och hoppas på att jag får något svar denna gång. Och gärna en tid så jag kan slappa av .

Ne, nu är Beccis här och då ska jag vara social.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOHANNA:

Bemanningen är skit! =/ Vart ska du jobba?

2:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

haha, låter väldigt exakt som bemanningen ;)

Kommentera inlägget här :