På besök

publicerat i Allmänt;
Är nu på besök nere hos min syster si sådär en trappa ner =P . tänkte låna datorn lite, och snoka . Wiggo är hos sin farmor nu och kommer hem på söndag, min lilla älskling. Och han är så duktig som sover i sin säng hela nätterna, jag är så stolt över honom.

Idag har jag jobbat och vart på bemaningen på interjuv och ska börja jobba som timvik på ett annat ställa också. Alltid bra med jobb ! =) Sen har jag vart hemma bara och inte gjort mycket , N är och jobbar och kommer inte hem förrän sent ikväll så jag blir ensam ikväll menmen. Har faktiskt inte så mycket annat roligt att berätta.
Jag hoppas ni har det great!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Först är Wiggo med dina föräldrar utomlands sen är han hemma några dagar sen ska han iväg till sin farmor några dagar... När får han vara hemma och bara vara.

2:a kommentar, skriven , av A:

Först är Wiggo med dina föräldrar utomlands sen är han hemma några dagar sen ska han iväg till sin farmor några dagar... När får han vara hemma och bara vara.

3:e kommentar, skriven , av bella:

A: inte för att du egentligen har något med det o göra men eftersom det verkar vara otydligheter så har wiggo varit hemma en vecka..=)

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

A ; du har inget med det att göra som sagt. Wiggo har vart hemma i en vecka och vart hos mig. Så du påstår att Wiggo inte alls ska få vara hos sin pappa? Det är väl ändå viktigt att han får ha både sin mamma och pappa i sitt liv. SKulle jag ha skrivit att han var hemma hos mig , skulle de bli tjaffs istället om varför han inte är hos Tobbe. Det är aldrig någon som är nöjd här och jag är inte ute efter att göra ER nöjda och belåtna , utan är ute för att göra Wiggo glad och nöjd. Det är Tobbes helg och att han åkte 2 dagar innan det va gör det? Herregud, skaffa ett liv och bry dig om det istället. Jag klara mig!

Kommentera inlägget här :