svar på frågor!

publicerat i Allmänt;
Jag svarar på dom frågorna som jag fått nu och kommer det fler frågor under dagen så svarar jag självklart på dom också. =) då kör vi !

Postat av Maria ; Kul att du hittat kille och flyttat in tillsammans =)Om du ska ha frågostund tänkte jag fråga om ni har planerat barn tillsammans? eftersom ni bor så stort tänkte jag ;) sen om han har gjort några av dina tatueringar ? sista frågan är hur du håller dig i form så bra? Ingen fråga men kan du inte börja lägga upp dagens outfit tyckte det var roligt =) och mer bilder!

Svar ; åh tack så mycket och det tycker jag också är väldigt kul =). Nja planerat och planerat vet jag inte riktigt men håller det och allt går bra så kanske det blir ett barn men inte än på ett par år, senast om 2 år . =P Anledningen till att vi tog den här lägenheten var för att mamma och pappa äger fastigheten och lägenheten blev ledig och läget är så bra där vi bor. Och jag vill inte hålla på och placera om wiggo på något dagis när jag vet att han trivs så bra där han går nu hos sin dagmamma =).

Ja, han har faktiskt gjort två stycken av mina tatueringar. Det var så vi träffades =). 

Hur jag håller mig i bra form? ojesus , ingen aning alls. Haha! Nej men jag gör faktiskt inte så mycket , rör mig mycket på jobbet och tycker om att gå ut och gå , fast jag tränar inte på något gym eller så.

Jovisst kan jag börja med det. Fast nu har det var lite dåligt på den fronten med outfit bilder eftersom jag alltid går i mjukisbyxor här hemma och fixar mig typ aldrig =P. Men jag måste börja fräscha till mig lite även om jag bara går hemma , så jag ska försöka skärpa mig på den fronten ! Och mer bilder det ska jag också försöka bli bättre på absolut!

Tack för dina frågor ! =)

Postat av Anonym ; Favorit mat och favorit snacks och sen vad tycker du är världens bästa låt?

svar : favorit mat ? svår fråga tycker om mycket! =) Men jag älskar grillat kött på sommarn men " bea sås " och klyftpotatis! =) Snack ? älskar nötter och även chips =P. Och låt har jag ingen aning om , jag är en såkallad " allätare" tycker om många låtar. Men den jag lyssnar på mest nu är nog " Bruno Mars - just the way you are "
Tack för dina frågor! =)

Postat av Jessica ; Har du flyttat ihop med N?

svar ; yes, det har jag!

Sådärja, nu har ni fått svar på frågorna och det var roligt att svara på dom! Och som sagt kommer ni på något mer så är det bara att ställa dom. =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Vart är det din kille jobbar, vilken studio? Vilka hade han gjort på dig? Funderar på att tatuera en till och tycker din på sidan(magen) är fin=)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kan du inte lägga upp bild på din kille och berätta hur ni träffades? Vill ni gifta er? Vad är du mest nöjd med på din kropp?och vad är du minst nöjd med?

Kommentera inlägget här :