Hissgardin - sovrum

publicerat i Allmänt;
Har besällt hem en hissgardin som jag tänkte ha i sovrummet. Vet dock inte vart den tagit vägen eftersom jag skickade efter för en hel vecka sen men inget sms har kommit om att jag kan hämta ut den? Hum.. Ja, det är väl tur att det inte är bråttom iallafall.

Denna snygging blev det + kuddfodral i samma stuk. NU VILL JAG HA KLART.



Nu blir det till att sätta sig vid TVn och koppla av sen väntar nog kära sängen.
Imorgon hoppas jag på lite målning. God natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Gud vad kul för er Bea! :D

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Var köpte du det? :)

3:e kommentar, skriven , av Jaana:

Jag har den i köket så himla fin =)

4:e kommentar, skriven , av Bea wíggosmamma:

svar ; köpte den från textilonnet.se =)

ja den är super fin!

Kommentera inlägget här :