Lilla plutt

publicerat i Allmänt;
Nu är vi hemma igen och har vart det ett tag. Vi gick och köpte oss varsin kebabtallrik , jag syster & Wiggo. Jag fick i honom några pommes iallafall och dricka , viktigt med dricka. Nu ligger han i sin säng och kollar på en film, jag hoppas han blir frisk snart. Han som skulle till sin dagmamma och leka imorgon =/ typiskt. Jag är dödstrött och funderar på att krypa ner i sängen jag med snart , Nima är hos en kompis vet inte när han kommer ...

Hm, ja nu är min semester vecka slut och den tog slut jävligt snabbt måste jag säga. Man hann inte ens blinka innan det är dags för jobb igen. Nästa sommar ska jag ha egen semester lääääääänge eller åtminstonde längre.



Jag har mycket tankar i mitt huvud just nu,
massor man vill få svar på men vågar inte riktigt få fram svaret.
Det är riktigt jobbigt när det är såhär , men man får väl le och vad glad ändå.


Kommentera inlägget här :