Ur funktion!

publicerat i Allmänt;
Vårat internet här hemma har inte fungerat . Men kan ni tänka er att jag fixa det alldeles själv, de trodde ni aldrig ? Jag är kanske rätt händig ändå? ha ha ha .
Har jobbat idag 7-16 , dagen gick väldigt fort faktiskt väldigt skönt. Har köpt hem jordgubbar till mig och Wiggo som jag tänkte att vi skulle mumsa på ikväll. Jag har också hunnit med och sola lite , kände att det behövdes då jag nästan ser ut som ett lik och blir rädd för mig själv när jag kollar mig i spegeln =P .
Har pratat med älskling idag också de har kommit fram och det var skönt att höra att allt gick bra. Men nu kan du få komma hem igen.

Wiggo är med mamma nu och handlar och när han kommer hem så ska vi äta lite pizza tänkte jag, YES vi ska mysa heeeeeeeeela kvällen. Hoppas ni har haft en bra dag. Imorgon är jag ledig och det känns underbart .





Jag saknar och jag älskar dig min finaste.

Kommentera inlägget här :