Jobb helg avklarad.

publicerat i Allmänt;
Yes, det är så himla skönt.
Jobbat 7-16 idag och jag har vart skit trött hela dagen . Inte likt mig när jag jobbar , brukar alltid piggna till när jag kommer igång men idag var det väl " en trött dag " . Ska strax cykla eller åka bil ? och träffa Bästa vän , vi tänkte lägga oss under solariumet och få lite färg på kroppen det behövs. Sen ska jag hyra med mig en film hem också för ikväll blir det mys med baby. Och inte ska jag göra nåt annat än att ligga i soffan !

Imorgon kommer min finaste lilla kille hem igen vid 13.30 tror jag det var sagt, så jag tänkte passa på att ta lite sovmorgon. Sen blir det jobb 16-21. Innan det ska jag hämta mormor så hon kan passa Wiggo en timme till N kommer hem. Och så ville hon låna tvättmaskinen , självklart mormor ! =) Ja , sen har jag inte planerat annat faktiskt och de känns skönt. Tar dagen som den kommer. Nej nu måste jag rusa min väg.

Hörs imorgon , orkar inte mer ikväll är död idag.

Kommentera inlägget här :