Mors dag!

publicerat i Allmänt;
Grattis min underbara mamma på mors dag <3
och även grattis till mig själv.

Igår så jobbade jag hela dagen från kl 7-16 sen så har jag bara umgåts med min älskling. Vi åkte och hyrde film, köpte kebabtallrik och bara myste. N fick för sig att han ville sminka mig och det gjorde han , haha ni ska få se en bild sen. Jag ser förjävligt ut , men gissa om vi skratta. Du gör mig så lycklig.

Idag kommer min lilla älskling hem till mamma igen , vid kl 12 så ska han hämtas . Hinner dock inte umgås med han så mycket eftersom jag börjar jobba kl 14 - 21.30 =( känns väldigt surt !  Men det är en dag imorgon och då ska vi mysa och leka för fulla muggar.

Här är den fina sminkningen jag fick.



hahaha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

haha, tjusigt! ;)

Kommentera inlägget här :