Underbar helg!

publicerat i Allmänt;
Jag har haft en riktigt underbar helg och jag känner mig faktiskt väldigt utvilad på något sätt, ska inte säga för mycket nu. Idag promenerade jag till solariumet träffade upp Bästa vän där. Nu är jag hemma inväntar duschen och sedan kommer min lilla älskling Wiggo hem igen, har saknat honom.

Igår hade jag & älskling en mysig kväll , åt på Spicy Hot sedan gick vi till Godisland och köpte lite godis, sedan hyrde vi film och myste ner oss i soffan. Det är såna kvällar man behöver ibland bara få vara och umgås.

Senare på dagen ska vi iväg till Nimas föräldrar och äta, trevligt!
Och Wiggo ska såklart också följa med , dom har saknat honom! Ja så ser våran dag ut , ikväll blir det till att kolla på resten av filmerna som vi hyrde.

Hoppas ni haft en underbar helg.

Kommentera inlägget här :