Söndag'

publicerat i Allmänt;
Puuuuuuuuuuusta ut!
Nu var denna jobb helg över & det tackar jag för. Mitt huvud värker lite smått just nu.
Helgen går så himla fort när man jobbar men det är jobbigt & tänka " nu är det lördag, åh . nu är det söndag " . Men men. Jag hoppas ni hållt er kvar här trotts skit dålig uppdatering. Imorgon är det jobb igen 8-14 inte så lång dag som tur är =)
Väntar just nu på ett samtal från min bästa vän. Får se hur kvällen blir idag men den blir väldigt lugn har jag bestämt.
Fick en liten fråga.

Postat av: k
Wiggo när han åker till farmor, åker han till farmor för att vara med henne eller för att träffa pappan? En liten fråga bara :)

Svar : Han åker till farmor för att träffa både farmor och pappa. Så vitt jag vet så kommer pappan dit efter han jobbat på fredagarna och är där hos farmor hela helgen till Wiggo kommer tillbaka till mig =) . Det är så jag har förstått när det sagt så =P .

Jag hoppas att ni får en underbar söndag, jag återkommer lite senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin (L):

Mys! Jodå tack allt är braa här!



Vad ska du göra ikväll då? :)

Kram

Kommentera inlägget här :