2/3

publicerat i Allmänt;
Snart dags att bege mig mot jobbet, jag känner mig utvilad men fortfarande seg som att jag inte riktigt har hunnit vakna än. Sov till 16:00 , inte illa & behövligt!
Har pratat med min mor och dom skulle äta god mat och få främmande av våra grannar, lite avundsjuk att jag inte kan närvara. Skulle va mysigt att få va hemma i detta oväder.
 
Folk frågar mig ofta hur jag trivs på Snäckberget  där jag jobbar nu. -jag trivs jättebra med personalen jag jobbar men dock är det själva stället jag har svårt för, vet inte riktigt om det är för att jag inte är riktigt 100 % än på vad som händer och sker. Är mycket ledig och jobbar väldigt få nätter då hinner man inte riktigt känna sig trygg. Hoppas på att det går över och att man blir " en utav dom " .
Så äre så äre!
 
 
 
Gud vad jag saknar min otroligt fina unge, vi ses imorgon hjärtat.

Kommentera inlägget här :