Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Inatt är det jobb som sagt natt 1/1 hur nice är inte det? Sen är jag ledig fram tills på onsdag och jobbar två nätter sen är jag ledig helgen igen. Jag bara älskar mitt schema just nu. Mycket ledighet, I LOVE IT! Har precis fått i mig lite mat och Wiggo har åkt med min mamma hem. Nu är det bara att slänga sig i soffan och hitta ork och engeri till att åka iväg ikväll. 21 -7 . I helgen har jag planer kan ni tänka er ? Imorgon blir det en spring tur med min bästa vän och sen blir det X factor efter det och på lördag ser det ut som att det blir lite party tillsammans med Karin. Ja planerna kan ju som sagt ändras men man kan ju bara hoppas på att det blir som man planerat.
 
Nu så var det ju soffan som gällde.
 
Instagram
beatricerebecka
Facebook
Rebecka Beatrice Pettersson
 
 

Kommentera inlägget här :