fredag baby!

publicerat i Allmänt;
Äntligen fredag!
Gick upp kl 11 imorse, tog på mig kläder och gick till affären för att handla. Väldigt skön promenad och solen sken , mysigt! När jag kom hem igen satte jag fart med städningen och tvätten , inge vidare fredagsnöje men måste man så måste man. Nu är lägenheten ren och fin även kläderna! ;)
Wiggo bus är hos sin farmor denna helg då jag fyller år imorgon och ska firas för fulla muggar ( förhoppningsvis ). På söndag kommer han äntligen hem igen, jag saknar honom!
 
Har nu intagit soffläge och inväntar min karl som fick jobba över dock tycker jag att det är dags för honom att komma hem nu för jag fruktansvärt sugen på tacos och en jädra massa mys! En lugn fredag kväll och ladda upp inför morgondagen, kommer bli nice!
Kommer även fira mina 10 nätters ledighet! =) IM HAPPY!
 
¨PUSS&KRAM

Kommentera inlägget här :